1. DEXT realizuje dostawy mebli w godzinach od 6.00 do 23.00.
  2. Zamówienia na transport przyjmowane są przez system DEXT pod adresem https://dext-system.pl:
    – Na trasy z załadunkiem w poniedziałek do piątku do godz. 16:00,
    – Na pozostałe trasy najpóźniej na dzień przed załadunkiem do godz. 11:00 ,
    co gwarantuje terminową realizację zamówienia.
  3. W okresie przedświątecznym przewoźnik zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu dostawy.
  4. Termin dostawy może ulec wydłużeniu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. przez wzmożone opady śniegu) bądź innych przyczyn, niezależnych od firmy transportowej.
  5. Przy składaniu zamówień na usługę transportową należy wypełnić wszystkie pola w systemie.
  6. O konkretnym terminie (dniu) dostawy, informujemy Państwa klientów jeden lub dwa dni przed dostawą. Proszę nie podawać klientom konkretnych dni dostaw – może wystąpić czasami rozbieżność około dwóch dni roboczych.
  7. Odbiorcom przesyłek podane zostaną godziny dostawy. Nie mniej niż 3 godziny przed planowaną godziną dostawy proszę być w gotowości, by móc odebrać meble osobiście lub upoważnić do tego inne osoby.
  8. Towar należy dostarczyć najpóźniej dzień przed załadunkiem lub w dniu załadunku (po wcześniejszym ustaleniu z firmą DEXT) do godz. 10-stej w przeciwnym razie towar wyjedzie w następnym tygodniu. Późniejsze dostarczenie towaru może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.
  9. W dniu dostarczenia towaru do magazynu należy dostarczyć dokumenty transportowe wydrukowane z systemu po złożeniu zlecenia na transport. Po rozładowaniu towaru w magazynie klient jest zobowiązany sprawdzić ilość paczek z dokumentem dostawy i opisać wyraźnie towar. Za pomyłki bez opisu towaru firma „DEXT” nie ponosi odpowiedzialności.
  10. Brak etykiety będzie się wiązać z dodatkowymi kosztami, które zostaną dopisane do kosztów transportu za każde zlecenie, które DEXT będzie musiał opisać na podstawie danych przekazanych przez klienta.
  11. Brak dokumentu dostawy może skutkować naliczaniem dodatkowej opłaty przez firmę DEXT.
  12. Magazyn jest czynny : od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
  13. Czas realizacji zamówień to nie dłużej niż 7 dni roboczych, czas liczony jest od pierwszego załadunku towaru w określonym kierunku.
  14. DEXT nie podaje numerów telefonów do kierowców.
  15. Kierowca kontaktuje się z odbiorcą przesyłki na podany w zamówieniu numer telefonu, około 0,5 godziny przed dojazdem w celu wykluczenia przestojów.
  16. Nieodebranie telefonu od kierowcy podczas dostawy może skutkować niedostarczeniem towaru w podanym wcześniej terminie.
  17. Po zatwierdzeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany godziny i adresu dostawy ponieważ mogłoby to spowodować zaburzenie płynności pozostałych dostaw.
  18. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do budynku, co nie wyklucza dobrowolnego umówienia się z nim w tej kwestii, jeśli będzie to możliwe czasowo.
  19. Jeśli punkty zostały zaplanowane i sklep otrzymał potwierdzenie rezerwacji, a w dniu załadunku towar nie został dostarczony do wysyłki zostanie naliczona opłata 50% ceny usługi z cennika.
  20. Nadawca (sklep internetowy) jest zobowiązany przesyłkę właściwie opakować, a także przekazać ją firmie transportowej w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz i zapewniający, że nie uszkodzi ona innych przesyłek w czasie przewozu. Opakowanie towaru powinno: być odpowiednio zamknięte, uniemożliwiające dostęp do zawartości przesyłki osobom niepowołanym; być odpowiednio wytrzymałe stosownie do wagi i zawartości przesyłki; posiadać zabezpieczenia zewnętrzne, uniemożliwiające przemieszczanie się zawartości przesyłki; posiadać oznakowania świadczące o specjalnym charakterze przesyłki, takie jak: „ostrożnie szkło”. Firma transportowa nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku, niedostateczności lub wadliwości opakowania. Klient ma prawo sprawdzić towar w dniu dostawy przy kierowcy i wszelkiego typu zastrzeżenia zgłosić na protokole szkody, który jest podstawą do rozpatrywania reklamacji. Przed pokwitowaniem doręczenia przesyłki i uiszczeniem wynikających z niego opłat Odbiorca nie może dokonać otwarcia przesyłki.